• A tots els mestres, familiars, companys i companyes que haveu arribat al nostre centre:

BENVINGUTS i BENVINGUDES!

Esperem que el vostre pas pel CRA Benavites Quart de les Valls siga profitós, i si al final de l’any marquem un poc el vostre cor, el treball estarà ben fet. Al mestres i families més veteranes, gràcies per tot el que ha passat fins ara, ha segut molt i ha segut molt bo.

El curs 2015 2016, serà un curs amb moltes novetats, equip directiu nou, lleis d’educació noves, una part de l’equip docent nou, i sobretot serà el primer any sense CAP LLIBRE DE TEXT, un esforç més que havem assumit i que gaudirem de la llibertat del treball per projectes i en equip creant i dissenyant el nostre propi material curricular.

Per a realitzar aquesta tasca els equips de cicle, les families, l’alumnat i el nostre entorn treballaran junts colze amb colze, aprofitant-se de l’experiència dels més veterans i de l’impuls dels més joves. Vos demane compressió paciència i diàleg entre companys i que els malentesos (que hi hauran) queden com anècdotes, i que adaptem el nostre ritme de treball a tots per anar tots junts cap un objectiu comú. Busqueu la zona del consens per al treball conjunt i valoreu l’esforç del tots i totes les membres del nostre equip.

Com som molt ambiciosos des de l’equip directiu vos demanarem implicació en comissions, sempre des de la voluntarietat i la disposició personal (que no és fàcil) però hi ha que donar, definitivament, un pas en davant.

Ens espera un any de treball conjunt per al que esteu preparats, i al final del curs, la recompensa serà especialment gratificadora.

Sempre que necessiteu alguna cosa sabeu que estarem, amb un somriure i tot el nostre afecte, el vostre equip directiu: Migue, Edu i Adrià.

• Logosilueta

Tauló d’anuncis

• Informació d’interés

Quart de les Valls

QUART DE LES VALLS

C/ SANTO CRISTO, 84

TELÈFON:

Direcció: 962617390
    Secretaria: 962617392
    Pedagogia terapèutica: 962617393
    Menjador: 962617394

Benavites

BENAVITES

C/ JOAQUÍN BERENGUER, 40

TELÈFON: 962636471

Atenció a les famílies

HORARI D’ATENCIÓ A PARES I MARES

Tutors/es: dijous de 12:30 h a 13:30 h

Equip directiu

dijous de 9 a 11 h en l’aulari de Quart de les Valls

dimarts d’11:30 a 12:15 (la cap d’estudis) i dimecres de 10 a 11 h (el secretari) en l’aulari de Benavites.

• Contacta’ns

El seu nom (*)

El seu e-mail (*)

Assumpte

El seu missatge

* Camps necessaris que cal omplir

La nostra escola

• Les famílies

Les famílies a la fi son qui decideix portar als seus fills i filles a l’escola, i és per eixe mateix motiu que no té cap sentit que no els deixem entrar dins de l’escolar i fer-los partícips del funcionament de l’escola dels seus fills i filles. No cal tindre la carrera de mestre per a saber que és el millor per als seus fills i filles, el que cal és tindre il·lusió i ganes d’ajudar en el desenvolupament integral dels seus fills i filles.

• L’alumnat

L’alumnat són i han de ser els autèntics protagonistes de la nostra escola. Tot es fa per ells i elles i és per eixe motiu que ells i elles han de ser conscientes de l’importància del seu treball personal, de les seues ganes d’aprendre i de les decisions que poden pendre al llarg del seu recorregut personal. L’alumnat ha de decidir, ha de participar, ha d’avaluar la seua escola i ha de transformar-la!

• El professorat

El professorat sempre ha sigut el màxim responsable del funcionament d’una escola, però en aquesta escola pensen diferent, volen donar veu i vot tant a l’alumnat com a les famílies, ja que sense ells i elles és impossible aconseguir una escola de qualitat, una escola de tots i totes per a tots i totes, és impossible una transformació de l’educació on realment l’alumnat siga el veritable protagonista del seu aprenentatge.

Últimes entrades