Informació reunió inicial curs 2017-18

Dia de l’esport a Benavites

Jornada activitat física i esport. Aulari de Quart de les Valls

Anem a la Fonteta!!!!

Diumenge passat 12 de febrer de 2017 vam tenir la gran sort de poder gaudir de la visita a un partit del València bàsket a la Fonteta.
Aquesta oportunitat va ser possible gràcies al premi aconseguit per l’aulari de Benavites en el programa Actibasket.
Els nostres alumnes van poder entrar a peu de pista durant l’escalfament dels jugadors i realitzar-se una foto de grup amb ells.
El partit va ser vibrant, però amb una clara victòria del València basket contra el Tecnyconta Zaragoza 100-67. Fantàstic el triple aconseguit per Sant Emeterio sobre la botzina que va tancar el partit amb un marcador redó.
Famílies, alumnes i mestres vàrem gaudir d’un fantàstic dia que esperem repetir.

Les mans en el Raspall

Dani, pilotari de Benavites, es retira com a professional

Font: PilotaVeu / València.

Dani de Benavites es retirarà després de més de dos dècades fent rodar la pilota sobre els trinquets i els carrers. Daniel Gómez Giménez, ‘Dani de Benavites’, ha decidit posar fi a la seua carrera esportiva professional i ho farà en acabar la seua participació en la Lliga Professional d’escala i corda que comença este dissabte al trinquet de Pelayo.

L’entitat del jugador, la seua trajectòria i el seu carisma entre els aficionats ha fet que Val Net decidisca anunciar la seua participació en la Lliga professional i, malgrat el secretisme que es duu des de l’empresa de pilota que gestionarà el món professional, s’ha decidit fer una excepció ja que estem parlant d’un dels pilotaris més grans de la història recent de la pilota valenciana.

Amb 42 anys complits el passat mes de novembre, Dani considera que este és el moment oportú. “Trobe que encara tinc el nivell adequat però no el que m’ha caracteritzat com a pilotari. Els anys passen per a tots i ha arribat l’hora de deixar-ho. I quina millor manera que després de participar en la competició més important per equips”, comenta el pilotari i trinqueter de Borriana i Vila-real.

La retirada de Dani suposa l’adéu d’un històric amb més de dues dècades en el cim de la pilota professional. Dani es va estrenar de blanc l’any 1993 en el trinquet de Borriana. Però des de 1989 ja donava molt a parlar com a juvenil. En este temps ha assolit els campionats professionals més importants. Però el respecte i el reconeixement no es guanyen solament amb els títols. Segurament siga més fàcil recordar la seua manera elegant i exquisida de jugar, el seu domini de la vaqueta, la manera única de treballar-se els quinzes i la seua actitud exemplar dins i fora del trinquet, que ha sigut corresposta amb l’estima del públic.